Beursstand Trade Show

Wat zijn de 6 marketingfases bij een beursdeelname?

Effectieve marketing is belangrijk voor een succesvolle beursdeelname. Beurzen geven elke soort organisatie de kans om reclame te maken voor hun merk, klanten te winnen en relaties te onderhouden. Door voldoende marketing tijdens elke stap van het evenement in te zetten, kunnen bedrijven zich onderscheiden van anderen, hun key-accounts bereiken en kwalitatieve leads opbouwen. Door […]

Wat zijn de 6 marketingfases bij een beursdeelname? Lees verder »

Beurs Deelname Beursstands

6 manieren om jouw bedrijf op een beurs te onderscheiden van concurrenten

Het bijwonen van een beurs is een geweldige manier, voor zowel kleine als grote bedrijven, om jezelf te presenteren en potentiële klanten te ontmoeten. Het is echter moeilijk om op deze evenementen op te vallen tussen alle concurrenten. Daarom is het essentieel om een effectieve strategie te ontwikkelen om jouw bedrijf uniek te presenteren. Focus

6 manieren om jouw bedrijf op een beurs te onderscheiden van concurrenten Lees verder »

Beurs Deelname Beursstands

Voorbereiding Beursdeelname

Bij een beursdeelname komt veel kijken. Om alles overzichtelijk te houden, geven we je hier checklists, tips en ideeën voor een goede beursvoorbereiding. Bijvoorbeeld, hoe je het beste een beurswand kunt kiezen die past bij jouw doelstellingen. De eerste stap bestaat uit het vaststellen van je doelstellingen: wat wil je als bedrijf of organisatie bereiken?

Voorbereiding Beursdeelname Lees verder »